Space Cab tehnoloģija

DZINĒJAM NAV JĀLIETO ADBLUE LĪDZEKLIS!

Jaunais Isuzu D-Max 1,9 litru dīzeļdzinējs ir optimālā izmērā, ar 120 kW (164 ZS) jaudu un 360 Nm griešanas jaudu, savukārt degvielas patēriņš ir tikai 7 litri uz 100 kilometriem. Kaitīgā CO2 emisija – tikai 183 g/km.

Cieto daļiņu filtrā iemontētais katalizators (Nox filtrs) kaitīgo slāpekļa oksīdu pārvērš tīrā slāpeklī, ūdenī un oglekļa dioksīdā, nelietojot līdzekli AdBlue, kas parasti sasalst jau 11 grādu aukstumā.

Pateicoties jaunajām dzinēja īpašībām, izplūdes gāzu recirkulācijas sistēmai (EGR) un cieto daļiņu filtram (DPD), kaitīgā ogļūdeņraža un slāpekļa oksīda emisija ir ievērojami mazāka. Pateicoties DLC degvielas izsmidzinātājiem, 200 MPa augstspiediena izsmidzinātājiem, labāka dizaina degšanas kamerai un ar grafītu pārklātajiem virzuļiem, degviela tiek izlietota vēl ekonomiskāk un tiek saudzēta dzinēja ilgmūžība. Turklāt Isuzu D-Max dīzeļdzinēja sadales mehānismam izmantojama ķēde, tāpēc samazinās transportlīdzekļa stāvēšanas stāvvietā dienu skaits un ievērojami ietaupās nauda.

PĀRNESUMKĀRBA

Var izvēlēties paša Isuzu ražojuma mehānisko 6 ātrumu vai japāņu uzņēmuma Aisin automātisko 6 ātrumu pārnesumkārbu. Automobiļiem ar mehānisko pārnesumkārbu degvielas patēriņš ir 7,0 l/100 km, savukārt CO2 emisija – 183 g/km. Automobiļiem ar automātisko pārnesumkārbu šie rādītāji attiecīgi ir 7,8 l/100 km un 205 g/km.

ČETRU RITEŅU PIEDZIŅA

Visos Isuzu D-Max modeļos iemontētais četru riteņu piedziņas režīms ieslēdzams, galvenajā pultī pagriežot iestatīšanas ritenīti. Mainoties braukšanas apstākļiem, aizmugurējo un četru riteņu piedziņu var mainīt, ja ātrums nepārsniedz 100 km/h.

Lejupielādēt tehniskās specifikācijas